شرکت‌های خصوصی در مبارزه با کرونا چه می‌کنند؟

این یادداشت، گزارشی است از اقداماتی که برای مبارزه با کروناویروس توسط شرکت‌های خصوصی آمریکایی انجام شده است. ( منبع : forbes )

Abbott Laboratories

شرکتی فعال در حوزه بهداشت و سلامت است. این شرکت از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوز کیت‌های «تست کرونای ۵ دقیقه‌ای» را در تاریخ ۲۷ مارس دریافت کرده که برنامه‌اش تولید روزانه ۵۰ هزار از این کیت‌ها می‌باشد.

Alphabet

شرکت مادر گوگل به نام آلفابت، به کمک بخش سلامت خود وبسایتی را ایجاد کرده که کاربران توسط آن می‌توانند نزدیکترین محل برای تست کرونا در ۴ بخش ایالت کالیفرنیا را بیابند.

Amazon

آمازون برنامه سرمایه گذاری برروی طرح‌ها و ایده‌هایی که از سوی مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی ارائه می‌شوند، دارد. این طرح‌ها باید با هدف افزایش سرعت در تشخیص بیماری کرونا و یا جلوگیری از شیوع بیماری‌ها در آینده باشند. کل مبلغ سرمایه گذاری برروی طرح‌ها ۲۰ میلیون دلار می‌باشد. لینک جزییات طرح آمازون

BioIQ

شرکتی در حوزه بهداشت و سلامت در آتلانتا است که روشی نوین برای تست کرونا از طریق بزاق دهان که مورد تایید FDA نیز می‌باشد، ارائه کرده است.

Cellex

شرکتی دارویی در کارولینای شمالی است که او هم روشی با تایید FDA برای تشخیص کرونا ارائه کرده است.

Cepheid

شرکتی در حوزه تشخیص مولکولی است که مجوز تولید کیت‌های تست کرونای ۴۵ دقیقه‌ای از FDA گرفته است.

Henry Schein

شرکتی در حوزه توزیع محصولات و خدمات بهداشتی و سلامتی است که در ۲۶ مارس اعلام کرد که روش جدیدی برای تست کرونای ۱۵ دقیقه‌ای از طریق خون ارائه خواهد کرد.

Apeiron Biologics

شرکتی اتریشی در حوزه بیوتک است که آزمایشی برروی ۲۰۰ بیمار کرونایی را شروع کرده که از روش درمانی immunotherapy برای درمان استفاده می‌کند.

ادامه دارد…

(اگر اطلاعاتی درباره شرکتی دارید، با هر ملیتی، از آمریکایی ها و اروپایی ها گرفته تا آسیایی ها ( مخصوصا ایران ) و … با ما به اشتراک بگذارین لطفا)


برای مطلع شدن از انتشار سایر مقالات، در خبرنامه عضو شوید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *